вівторок, 29 квітня 2014 р.

"Моя сім'я - мій світ"...



28 квітня в районній бібліотеці для дітей презентовано виставку робіт учасників ІІ етапу обласного конкурсу постерів «Моя сімя – мій світ», приуроченого 20-й річниці Міжнародного року сімї.
У конкурсі взяли участь всі бажаючі діти віком від 6 до 15 років та їх батьки. Кожна дитина передала свою любов до сімї, родини, як уміла, але чесно, палко і віддано.
Всі роботи оригінально та цікаво оформлені. Діти, використавши всю свою фантазію, все своє вміння з великою любов’ю розповіли про людей, яких люблять і цінують, про родинні та сімейні традиції, про проведення дозвілля і спільні захоплення.
Переглядаючи ці творчі роботи дітей – ще раз переконуємося, що сьогодні росте небайдуже, розумне і талановите покоління.
Найкращі роботи за підсумками конкурсу будуть представлені на виставці в обласній бібліотеці для дітей ім. Т.Г.Шевченка.

Немає коментарів:

Дописати коментар