середу, 13 листопада 2013 р.

Літературний альманах «Із чистоти родилось наше слово»

                          Мово моя материнська,
Квітне в душі й на устах,
Ти – мій рушник український,
Ти – моя доля, мій шлях.
11 листопада в районній бібліотеці для дітей був проведений літературний альманах «Із чистоти родилось наше слово». Присутні дізналися про виникнення та розвиток слов’янської писемності та її основоположників – Кирила та Мефодія, познайомилися з видатною історичною постаттю Нестора-літописця, з ім’ям якого і пов'язаний  День Української писемності та мови.
Надзвичайно корисною для дітей стала розповідь про багатство, велич і красу рідної мови, про її світове значення.
Учні залюбки слухали українські народні пісні, читали вірші, пригадали прислів’я та приказки про мову.
До уваги користувачів бібліотеки була презентована книжково-ілюстративна виставка «Душа народу бринить у слові».



Немає коментарів:

Дописати коментар