середу, 16 травня 2018 р.

"Мама, тато і я - читаюча сім'я" (с. Ілляшівка)

15 травня до  Міжнародного дня сім'ї Ілляшівська сільська бібліотека підготувала і провела комплекс тематичних заходів під назвою: "Мама, тато і я - читаюча сім'я".  Це конкурс дитячих малюнків " Моя сім`я" та презентація книжкової виставки "Духовний храм людини:сім`я,родина рід."
Що б не відбувалося у нашому житті, найголовніше - це сім'я, в якій вас люблять, чекають, підтримують, допомагають. І якщо це так, то будь-які життєві труднощі нам не страшні.
А ще родина, на думку наших читачів, – це взаємодопомога, спокій, затишок, щастя, найкращі та найрідніші люди…
Теплими словами про родинне вогнище хотілося поділитися всім, хто відвідав у Міжнародний день сім`ї нашу бібліотеку. Щире ставлення до своїх рідних утілилось у слова та малюнки, представлені на виставці « Моя сім`я»



Немає коментарів:

Дописати коментар